WELKOM

Veel gestelde vragen

Wat is On Your Face

Outlet Merkbrillen: hoe kan de prijs zo laag zijn

Wie zit er achter On Your Face

Garantie

Annulerings- en retourrechten

Procedure bij klachten

Wat zit er bij de prijs inbegrepen

Verzend- en retourkosten

Bestelling plaatsen, het hoe en wat

Betaalmethoden

Mogelijkheid betalen na ontvangst

Speciale dank

 

 

Wat is On Your Face?


Simpel: On Your Face is dé designerbrillen outlet van Nederland. Nergens vind je online een mooiere en betere selectie designerbrillen, laat staan voor de prijs die wij je kunnen bieden: 70% korting op de winkelprijs. En dat is nog maar het minimum. Daarbij staan wij voor een snelle service en uiteraard geldt: niet goed, geld terug. 

Kortom: de kans op een miskoop is nihil. De kans dat je een designerbril van absolute topkwaliteit scoort voor een bodemprijs is daarentegen gegarandeerd. En: van elke bril is er meestal maar één stuk beschikbaar, dus wees er snel bij. Op = op!

 

 


Outlet merkbrillen: Hoe kunnen de prijzen voor deze designerbrillen zo laag zijn?

Ook dit is simpel: ze zijn niet meer in de winkel te verkijgen. Niet omdat ze van mindere kwaliteit zijn, integendeel: ze zijn alleen nét uit de collectie. En in tegenstelling tot modezaken, houden optiekwinkels –in het luxe topsegment waar wij onze brillen vandaan halen- meestal geen sale. Daar hebben ze gewoonweg geen tijd en winkelruimte voor als de nieuwe collectie zich alweer aandient. En dat is het moment dat On Your Face in beeld komt. Om de mooiste ‘overgebleven’ modellen op te kopen om hier tegen de scherpste tarieven aan te bieden.


Een win-win-win-situatie, noemen we dat.




Wie is On Your Face?


Natuurlijk zit er ook een gezicht achter On Your Face. En zeg je designerbrillen, dan zeg je Pieter Smit (35). Als jongste zoon van een vader met meerdere optiekwinkels -die uitgroeide tot de grootste brillenimporteur van Europa- is Pieter letterlijk opgeroeid met en tussen de brillen. Hij leerde al vroeg het vak in de optiekwinkel, en ontwikkelde daarnaast een goed oog voor kwaliteit én topdesign. Wel viel hem op dat er vaak zoveel mooie brillen uit elke collectie overbleven die eigenlijk gewoon op iemand's gezicht zouden moeten belanden. Lang verhaal kort: het idee voor On Your Face, dé designerbrillenoutlet van Nederland, was geboren. Hij speurt nu dag in dag uit optiekwinkels in het hele land af op zoek naar de beste deals. Het resultaat mag er zijn: de beste en mooiste brillen en topmerken, te koop voor ongelooflijk lage prijzen. Kies vandaag nog jouw deal!

 

 

Ik wil glazen op sterkte, wat raad On Your Face mij aan?

 

Elke designer zonnebril wordt geleverd met de meest hoogwaardige zonnebrillenglazen. Alleen wil je voor een bril glazen op sterkte, dan raden wij je aan om met je nieuwe bril een optiekzaak in de buurt te bezoeken. Je bent bij elke zaak van harte welkom voor nieuwe glazen. Ook kunnen ze dan je bril afstellen.



Garantie

Op alle producten verkocht op onyourface.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie betekent dat de producten verkocht op onze site moeten doen wat u, de consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

Op al onze (zonne)brillen zit tevens een jaar fabrieksgarantie op fabrieksfouten. Voorbeelden van fabrieksfouten zijn: lasbreuken, lakloslatingen en andere fouten die ontstaan kunnen zijn bij het fabriceren van de bril. 

De aangeboden fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.




Annulerings- en retourrechten: Kan ik mijn bril terug sturen?

Als u van uw aankoop af wilt zien dan kunt u de bril(len) binnen 14 dagen retourneren. Dat is gerekend vanaf het moment dat het product is ontvangen. Of geef binnen deze periode aan, via email, welke bril(len) u wilt retourneren. Vanaf dat moment heeft u dan alsnog 14 dagen de tijd de bril(len) onbeschadigd terug te zenden. 
Wij controleren de bril en het aankoopbedrag wordt, direct na controle van de bril, terug aan u over gemaakt. Bij een creditcard of Paypal betaling kan het vanaf dan soms toch nog een week tot 23 dagen duren voor het bedrag daadwerkelijk bij u teruggestort is.

 

U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan en dat daardoor schade aan het product ontstaat, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. 

 


Hoe retourneren


Stuur de bril op naar onderstaand adres, in een stevige verpakking. Vermeld je naam en adres, en bij voorkeur ook je e-mail adres.

Retouradres:

On Your Face
Maerten van Heemskerckstraat 67A Rood
2021 ZH Haarlem

De kosten voor het terugzenden van artikelen komen voor rekening van de klant. PostNL rekent hiervoor € 6,95. Prijzen kunnen veranderen. Bekijk hier het actuele posttarief.

Je kunt desgewenst ook het volgende Formulier voor herroeping downloaden, invullen en retourneren via post of email. 

 

Procedure bij klachten

Als u een klacht heeft, dan stellen wij alles in het werk om uw klacht zorgvuldig in behandeling te nemen en het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ga naar de contactpagina en geef ons uw klacht door. Op werkdagen streven wij erna binnen enkele uren te reageren op uw eerste bericht. 

Mochten we er zeer onverhoops niet uitkomen, dan kunt u, na 4 weken, ook met uw klacht terecht bij De Geschillencommissie. Deze geschillencommissie is geheel onafhankelijk. Bekijk hier de procedure: www.sgc.nl

 

Wat zit er bij de prijs van de bril inbegrepen?

-         Een authentieke designer merkbril

-         Een luxe brillenetui, soms is deze van een ander merk

-         Gratis verzonden en Track&Trace

-         Inclusief 21% BTW

 

 

Wat zijn de verzendkosten en retourkosten?

Alle bestellingen worden gratis verzonden. De kosten voor het terugzenden van artikelen komen voor rekening van de klant. PostNL rekent hiervoor € 6,95. Prijzen kunnen veranderen. Bekijk hier het actuele posttarief.

 

 

Bestelling plaatsen, het hoe en wat.

Ziet u een bril die u graag wilt hebben? Plaats deze dan in de winkelmand door op de groene knop "In winkelmand" te klikken. U kunt nu verder winkelen of nog meer brillen toevoegen aan uw digitale winkelmand.

Om daadwerkelijk de brillen te bestellen, kunt u vanuit de winkelmand doorklikken naar het afrekenen venster. Dat doet u door de klikken op de knop "Ga door naar afrekenen". Dan ziet u 4 stappen:

Bij Stap 1, Factuur adres, hier kunt u uw gegevens invullen. Ook kunt u hier aanvinken "Maak account aan". Met een eigen account kunt u voortaan makkelijker op deze site bestellen, en bovendien allerlei extra voordelen ontvangen in de toekomst. U kunt ook bestellen zonder account, net zo gemakkelijk.

Bij Stap 2, Verzendmethode, hier hoeft u niks te doen. U kunt hier zien dat bij On Your Face alle bestellingen gratis worden verzonden.

Bij Stap 3, Betaalmethode, hier dient u de betaalmethode aan te klikken waarmee u wilt betalen. De kosten zijn in alle gevallen gelijk, namelijk geen extra kosten voor u!

Bij Stap 4, Uw bestelling, vink "ik accepteer de algemene voorwaarden" aan en druk op de grote groene knop "Plaats bestelling". Hierna volgt u de stappen die passen bij uw betaalkeuze, en de bestelling is gedaan.

Van harte! U krijgt nu via de email een bevestiging van uw bestelling en wij zullen a.s.a.p. uw bril(len) versturen.

 

 

Betaalmethoden
Betaal op Onyourface.nl hoe u wilt




iDEAL is snel uitgegroeid tot de meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland en beschikbaar voor iedereen die gebruik maakt van online bankieren. U kunt betalen in de eigen bankomgeving en betalingen worden direct real-time verwerkt. 




VISA is één van de populairste credit kaarten ter wereld. Dus ook voor u beschikbaar om mee af te rekenen.




MasterCard credit kaarten is een onderdeel van MasterCard Worldwide. Wereldwijd worden transacties van Mastercard geaccepteerd. Hier ook op On Your Face. 




PayPal biedt een flexibele en betrouwbare e-wallet voor betalingen middels credit kaart, bankrekeningen, of de PayPal balans.

 


Doet u liever de betaling via een handmatige bankoverboeking, prima! Sinds de overgang naar IBAN en SEPA is het makkelijker dan ooit om betalingen in Europa te accepteren via een bankoverboeking.  Dus als u hiervoor kiest, is dat geen probleem.




Maestro is de meest gebruikte debetkaart en een product van MasterCard. De betaalmethode wordt in heel Europa geaccepteerd en in andere landen wereldwijd. 

 

 

  

BETALEN NA ONTVANGST

Met Betaal na Ontvangst krijgt u eerst uw bestelling en betaald u pas achteraf. 

Multifactor voert voor On Your Face het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u na aankoop een betaalverzoek van MultiFactor via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. U kunt bij On Your Face na ontvangst betalen voor een maximaal bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via Multifactor, nadat u de eerste bestelling heeft voldaan kunt u daarna een bestelling plaatsen met een maximaal bestelbedrag van €300,-


Ter goedkeuring van uw verzoek achteraf te betalen voert MultiFactor een gegevenscontrole uit. MultiFactor hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Ook heeft u bij betalen na ontvangst te maken met de algemene voorwaarden van MultiFactor voor consumenten. Bekijk deze hier: http://www.multifactor.nl/consument-betalingsvoorwaarden-2/ 

 

Speciale dank

Speciale dank gaat uit naar de bijzondere vormgever en ultra creatief Joost van Kilsdonk, fotograaf Freek van den Bos met zijn Khady Namite, mijn moeder en zuster, David Weermeijer voor zijn kennis en doorzettendheid om de belangrijkste punten op i te zetten met de website, Pieter Kamp als creative director van de eerste On Your Face promo-commercial, en mijn vrienden voor hun bijdrage aan deze video in hun rollen als papparazi en diva. En ook dank aan iedereen die niet vermeld is, maar wel belangrijke bijdragen hebben geleverd.